سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیزل ژنراتور سایلنت

همان‌طور که می‌دانید دیزل ژنراتور سایلنت در مواقع بحرانی نیاز به برق و در مکان‌هایی که دسترسی به برق دشوار یا زمان‌بر است، برای تولید برق استفاده می‌شود. دیزل‌ژنراتورها با تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی، برق موردنیاز ساختمان را تأمین می‌کنند.

درباره دیزل ژنراتور سایلنت بیشتر بدانید

این دستگاه که به‌اختصار دیزل سایلنت نامیده می‌شود، در بخش‌های مهمی مانند بیمارستان و درمانگاه‌ها به کار برده می‌شود. دیزل‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند، دراین‌بین ژنراتورهای دیزلی آلودگی صوتی بیشتری نسبت به سایر ژنراتورها ایجاد می‌کنند. به همین دلیل استفاده از کانوپی یا صداخفه‌کن برای آن‌ها ضروری است.

کانوپی اتاقک فلزی نصب‌شده بر روی دیزل ژنراتور بوده که مانع از انتشار صوت به فضای بیرون می‌شود. دیزل ژنراتور بی‌صدا نبوده اما به دلیل استفاده از کانوپی نسبت به موتورهای معمولی آلودگی صوتی کمتری ایجاد می‌کند. در واقع به ترکیب کانوپی و دیزل ژنراتور معمولی، دیزل ژنراتور سایلنت گفته می‌شود.

انواع دیزل ژنراتور سایلنت

دیزل سایلنت انواع مختلفی دارد که باتوجه‌به تکنولوژی به‌کاررفته در آن، ابعاد، نوع طراحی و ساخت طبقه‌بندی می‌شوند. اما به‌طورکلی به دودسته ثابت و سیار تقسیم می‌شوند:

  • دیزل ژنراتور ثابت همان گونه که از نام آن مشخص است، در جایی ثابت شده و امکان حرکت‌دادن آن وجود ندارد.
  • دیزل ژنراتور سیار که به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل جابه‌جایی و حرکت‌دادن است.

سخن پایانی

باتوجه‌به قطعی‌های برق بسیاری که در کشور ما به‌ویژه در فصول گرم سال اتفاق می‌افتد، فروش دیزل ژنراتورهای تولید برق به میزان زیادی افزایش‌یافته است.

شرکت صنعتی ماه نیرو تولیدکننده و تأمین‌کننده انواع دیزل ژنراتور سایلنت منطبق با استانداردهای به‌روز بین‌المللی است. درصورتی‌که قصد خرید ژنراتور را دارید توصیه می‌کنیم قبل از هر چیز با مشاوران ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید.